【文匯網訊】據人民網3月20日報道,自蘇有朋之後,小瀋陽也在微盤下載同性片被抓現行。今天16點左右,小瀋陽在微盤下載了一部名為"大鳥阿力自射.MPG"的疑似同性不雅視頻,微博確認由他本人賬號發佈。一時間粉絲瞠目結舌,有網友打趣:「果然娘娘腔是本色出演。」

 

 

最後更新: 0320 23:29 / 建立時間: 0320 18:05
小沈陽喺微博疑似分享同性不雅視頻,事後已刪除。

 

曾經同張栢芝合演過《河東獅吼II》嘅內地男星小沈陽,喺大陸人氣幾犀利,微博粉絲人數已逾1100萬,平時小沈陽都有玩微博習慣,不過今午佢就失驚無神,喺微博分享咗一條名為同性不雅視頻,仲留言:「我剛在微盤發現了一個很不錯的文件,『大鳥阿力自射』.MPG,推薦你也來看看哦﹗」

哇﹗大班網民睇到呢個名,就立即下載睇下係乜嘢一回事,點知click入去睇,竟然係一男子自瀆視頻,小沈陽被指唔小心睇完後,疑似分享到微博。

網民當然準備好花生啦,仲紛紛留言開玩笑:「陽仔,長點心吧﹗」;亦有網民質疑小沈陽性取向,惹來出櫃疑雲;小沈陽疑似唔小心發咗呢條微博視頻後,瞬間有逾1500個轉發,條視頻要過咗40分鐘先「被刪除」,不過遺憾地,圖已截﹗

而據《中國娛樂報道》消息,記者搵到小沈陽助手回應,佢解釋:「小沈陽曾經用朋友的ipad登陸過自己微博帳號,可能是這個朋友分享的視頻。」

除咗小沈陽外,其實台灣型男蘇有朋都曾喺微博「被分享」同性不雅視頻,當時有朋方面表示,自己微博帳號被盜用,而蘇有朋亦曾回應過:「吃個飯也不省心,盜號盜到我頭上了,什麼呀?看樣子得換個難點的密碼了。」

http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20140320/52303277

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LifetheDog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()